نبض دلـم کنــار " تــ ــو " آرامــ میزند

با که گویم غم دل جز تـــو که غمخوار منی، همه عـالم اگرم پشت کند یـــار منی

نبض دلـم کنــار " تــ ــو " آرامــ میزند

با که گویم غم دل جز تـــو که غمخوار منی، همه عـالم اگرم پشت کند یـــار منی

می خوام
شعری شوم سپید
تا تـ ــو مرا بسرایی
ای آمیخته در همه لحظه های منـــ
" یا بن الحســن " ... !!!

طبقه بندی موضوعی

آقا بیا...

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ


اشکــ های نشسته بر روی گونه هایم؛دلتنگی ام را به تماشا گذاشته است

دستانم را زیر چانه ام زده ام 
و مات مبهوت نگاه میکنم؛به خورشیدی که بازهم چشمانش را به روی جمعه ی بدون تو بست...........
دستانم را زیر چانه ام زده ام
و مات و مبهوت نگاهی به اتاقم می اندازم؛باز هم من ماندم و خلوت و سکوت شب؛من ماندم و مهمان همیشگی اتاقم و تنهایی ام

آقا بیا...
حرفهای نگفته خیلی دارم
.....
همیشه میخندم تا کسی دست دلم را نخواند؛تا کسی از زخم دلم؛زخم بر ندارد
دلتنگی هم عالمی دارد
........
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰
خدیجه خاوری

نظرات (۱)

۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۱ ش.محمد خاکساری
اقا بیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی